Friday, January 20, 2012

hari yang sebak

hari tu aku rasa kesedihan tu. hari ni perkara berulang lagi. sbab sbp punya result dah keluar. macam mane aku nak tahan air mata bila tahu korang nak pergi. sebab aku memang tak rela. kita dah lame kenal, jadi aku tak sanggup nak lepaskan kau macam tu je. dekat ke jauh ke sekolah baru kau tu, aku tak nak! tak nak! tak nak! sape nak kacau aku lagi macam korang? sape aku nak main-main. aku kalau stay pun, hadap muka yang same, aku pun x sanggup tinggalkan korang. sebab tu aku...
untuk sekian lame, aku bersyukur kat tuhan sebab takdirkan aku kenal dengan korang. satu persahabatan 3 tahun yang amet aku hargai dalam hidup aku. erti persahabatan yang aku kenal ni, walaupn x selama mana pun, aku mengerti. aku tahu tuhan sedang tunjukkan aku pentingnya sahabat. kau tahu, akubetul-betul sayng korang macam adek-beradek aku. tak kisahlah kau jahat ke, baik ke, nakal ke, ape-ape pun..aku sayang kau tahu. 
aku harap kau maafkan segala salah aku. mana tahu kita tak sempat jumpa lagi bila dah besar. kita dah ade haluan memasing.kau kalau pindah, jagelah diri baik-baik. makan ikut masa,janganlah kurus sngat. 4 the last thing, saranghae!

 babaiy(:

 *aku harap korang berjaya dalam hidup! walau pun aku jahat SIKIT, tapi aku nak korang tahu aku tak pernah benci korang SANGATsangat! daulat amira! hehe anyong! ppyong!  

No comments:

Post a Comment