Friday, September 21, 2012

assalamualaikum ,



 okay cerita sekarang hati aku berbunga . sebab ape ? sebab ade nye kawan kawan yang sentiase menemani saye . dan ade awak yang sudi menyayangi saye . haha geli tak , blog ni lame tak ter update . okay sekarang memang aku rapat dengan eyfa . dan mungkin kalau dia takde kat sekolah itu tak bermakne lah eku sendirian . memang ade kawan lain. tapi kami tak seperti dulu . susah nak hang out bila bila masing masing agak kekok bersame . so to eyfa hazizan , thank you for being with me all this time . walau punn kita mungkn tak sehaluan , tapi aku cuba mengalah untuk kita serasi . sebab aku rase aku memang sayang kau . haha walau punn kau agak penting kan diri aku tahu kau memang sayang aku . okay eyfa sayang , ily till death :)



waheeda , tahu tak aku rindu kau . rindu bile aku kau eyfa satu kelas . bile yang lain kat kelas LK kita kat neptune . waktu tu aku rase kau dengan eyfa jee boleh teman aku . then kau pindah . sedih woo . sekarang nak jumpa kaupunn susah . okay aku rindu kau sayang T.T

okay just that .

No comments:

Post a Comment