Wednesday, March 13, 2013

as being last student this year in smkts


assalamualaikum dan selamat sejahtera . 
untuk pertama tama sekali , saye mengucapkan ribuan terima kasih kepada mereka yang bersama saye selama di sekolah menengah taman selayang . untuk kawan kawan terutamanya. sama ada KAA atau NEPTUNE atau kelas lain . yes , tahun ni tahun terakhir kita bersama . dah besar dah semua orang kan kan , ade yang da pikir pasal kerja , kahwin . yet memang perempuan yang beria cerita pasal kahwin . biasa lah tu . untuk setahun tahun lepas kat kelas 4 neptune , memang lah masing masing agak janggal . tak bertegur sangat , konon baik baik lah , cover cun macho bagai . tapi bila da form five , baru saye kenal erti persahabatan mahupun kasih sayang yang akan kekal sampai bila bila . 
a very good luck untuk korang semua spm nanti . hm, budak budak neptune memang sangat best even agak bengong sikit masing masing . untuk awak , dia , saya dan  mereka , harap kita bersahabat sampai bila bila . 


 
untuk eyfa hazizan , terima kasih untuk menemani saye di sekolah . haha kat sekolah sejak form 4, kau la yang teman aku pergi tandas , jumpa cikgu dan mana mana lagi lah . aku tak pernah expect pun akan jadi orang yang rapat dengan kau . walaupun kau selalu buli aku , pukul aku , buat aku nangis tapi aku  cuba tahan sebab aku takut kita gaduh . yes , memang aku ade ramai kawan , tapi klau takde kau lain jugak . siape yg nak dengar lawak bodoh aku . main sepsep bila cakap sama sama. cerita pasal kahwin dengan aku T.T kau seglanya bagiku , hah macam nak pelmpang jee . haha budak kecik ketot comel , aku harap kita tetap bff sampai hujung nyawa . aku sayang kau sangat ! haha

 
yang pengawas dengan prs tu nenek . okay fiers kenal dorang time form4 memang macam bangangang jee . malu betul nak tegur , nampak nenek farah pula macam garang lagi lah . but alhamdulillah , kami berkawan jugak sampai sekarang . baru kenal perangai masing masing . okay , farah natasha . nenek ni slow sikit klau nak faham cerita , taktau lah . haha die ni peramah sebenarnya , perangai pun bole lah tahan . nenek putih , pastu klau gelak sumpah die tarik gila gila nafs tu . haha . fatiehahtul pula . fatie selalu bawak bekal nasi lemak . itu yang best tu , fatie manja sikit . tapi takpe . comel apee , rasa kasih sayangnya . last but not least , mira sayang korang tau tau :)

 
ini pula sufia hizam . budak macam cina kat kelas . sufia ni ganas sikit , suka lompat lompat jerit jerit lah . haha tapi kalau bab cinta pakwe semua terus tarik kerusi duduk buat drama . yet memang saye doakan die dengan ijat , kalau jodoh tak kemana . kalau takde jodoh , takpe . kalu dengan pia , cerita pasal laki je lah . haha itu topik baguuuss . sebab kelam kbut . saye selalu suruh die sabar sikit buat kerja . for all , die memang terbaik haha 




time ni kelam kabut sangat nak amik gambar senior page . haha boleh lah selsai jugak benda ni . masing masing bising semua . tapi itulah neptune . minta maaf sgt dekat ahli sidang redaksi yang terpaksa layan karenah kami . nak pakai sunglasses nak susun lagi bawah matahari panass lagii haa . 
NEPTUNE 
semoga kita jadi yang terbaik dalam yang terbaik . dan semoga persahabatan kita kekal sampai tua . lepas spm , jangan lah lupa lupa pula . nazirah , azyanita , thanes , hanifah , vaanmathi , darshini, mayang , chai , lya , atin , tikah , sufia , eyfa , fatie , farah , reeta , dinesh , nad , tialita , amalina , jaspreet , tamilvani , shaleni , mano , nahar , alan , haziq, adli , ijat ,syakir , daniel ,yap , syafiq , mirul, zulhilmi, elan ,zul , hilmi irwan :) dan aruvin . serta saya sendiri amira . okay itu saja . assalamualaikum dan selamat sejahtera !


                                                                                                                      ikhlas daripada ,
                                                                                                                        @Imirashafiqa :*





No comments:

Post a Comment